Welcome to the WWII Forums! Log in or Sign up to interact with the community.

If World War 2 were a chatroom...

Discussion in 'Weapons & Technology in WWII' started by downfall1983, Nov 15, 2006.

  1. downfall1983

    downfall1983 Member

    Joined:
    May 24, 2005
    Messages:
    144
    Likes Received:
    0
    What would you see...
     
  2. Richard

    Richard Expert

    Joined:
    Jan 15, 2006
    Messages:
    5,847
    Likes Received:
    333
    Chatrooms are full of strange people, no thanks.
     
  3. Kerem

    Kerem Member

    Joined:
    Apr 21, 2005
    Messages:
    334
    Likes Received:
    9
    Adolf: Hi, I need an ally to start a new war?

    Benito: Hi, Adolf, asl?

    Adolf: 51/M/Reich u?

    Benito: 56/M/Western Roman Empire.

    ... you know the rest.
     
  4. Za Rodinu

    Za Rodinu Aquila non capit muscas

    Joined:
    May 12, 2003
    Messages:
    8,809
    Likes Received:
    371
    Location:
    Portugal
    I think this has appeared here before...

    ---------

    If World War Two had been an online Real Ttime Strategy game, the chat room traffic would have gone something like this.

    *Hitler[AoE] has joined the game.*
    *Eisenhower has joined the game.*
    *paTTon has joined the game.*
    *Churchill has joined the game.*
    *benny-tow has joined the game.*
    *T0J0 has joined the game.*
    *Roosevelt has joined the game.*
    *Stalin has joined the game.*
    *deGaulle has joined the game.*
    Roosevelt: hey sup
    T0J0: y0
    Stalin: hi
    Churchill: hi
    Hitler[AoE]: cool, i start with panzer tanks!
    paTTon: lol more like panzy tanks
    T0JO: lol
    Roosevelt: o this fockin sucks i got a depression!
    benny-tow: haha america sux
    Stalin: hey hitler you dont fight me i dont fight u, cool?
    Hitler[AoE]; sure whatever
    Stalin: cool
    deGaulle: **** Hitler rushed some1 help
    Hitler[AoE]: lol byebye frenchy
    Roosevelt: i dont got **** to help, sry
    Churchill: wtf the luftwaffle is attacking me
    Roosevelt: get antiair guns
    Churchill: i cant afford them
    benny-tow: u n00bs know what team talk is?
    paTTon: stfu
    Roosevelt: o yah hit the navajo button guys
    deGaulle: eisenhower ur worthless come help me quick
    Eisenhower: i cant do **** til rosevelt gives me an army
    paTTon: yah hurry the fock up
    Churchill: d00d im gettin pounded
    deGaulle: this is fockin weak u guys suck
    *deGaulle has left the game.*
    Roosevelt: im gonna attack the axis k?
    benny-tow: with what? ur wheelchair?
    benny-tow: lol did u mess up ur legs AND ur head?
    Hitler[AoE]: ROFLMAO
    T0J0: lol o no america im comin 4 u
    Roosevelt: wtf! thats bullsh1t u fags im gunna kick ur asses
    T0JO: not without ur harbors u wont! lol
    Roosevelt: u little biotch ill get u
    Hitler[AoE]: wtf
    Hitler[AoE]: america hax, u had depression and now u got a huge fockin army
    Hitler[AoE]: thats bullsh1t u hacker
    Churchill: lol no more france for u hitler
    Hitler[AoE]: tojo help me!
    T0J0: wtf u want me to do, im on the other side of the world retard
    Hitler[AoE]: fine ill clear you a path
    Stalin: WTF u arsshoel! WE HAD A FoCKIN TRUCE
    Hitler[AoE]: i changed my mind lol
    benny-tow: haha
    benny-tow: hey ur losing ur guys in africa im gonna need help in italy soon sum1
    T0J0: o **** i cant help u i got my hands full
    Hitler[AoE]: im 2 busy 2 help
    Roosevelt: yah thats right ***** im comin for ya
    Stalin: church help me
    Churchill: like u helped me before? sure ill just sit here
    Stalin: dont be an arss
    Churchill: dont be a commie. oops too late
    Eisenhower: LOL
    benny-tow: hahahh oh sh1t help
    Hitler: o man ur focked
    paTTon: oh what now biotch
    Roosevelt: whos the cripple now lol
    *benny-tow has been eliminated.*
    benny-tow: lame
    Roosevelt: gj patton
    paTTon: thnx
    Hitler[AoE]: WTF eisenhower hax hes killing all my sh1t
    Hitler[AoE]: quit u hacker so u dont ruin my record
    Eisenhower: Nuts!
    benny~tow: wtf that mean?
    Eisenhower: meant to say nutsack lol finger slipped
    paTTon: coming to get u hitler u paper hanging hun cocksocker
    Stalin: rofl
    T0J0: HAHAHHAA
    Hitler[AoE]: u guys are fockin gay
    Hitler[AoE]: ur never getting in my city
    *Hitler[AoE] has been eliminated.*
    benny~tow: OMG u noob you killed yourself
    Eisenhower: ROFLOLOLOL
    Stalin: OMG LMAO!
    Hitler[AoE]: WTF i didnt click there omg this game blows
    *Hitler[AoE] has left the game*
    paTTon: hahahhah
    T0J0: WTF my teammates are n00bs
    benny~tow: shut up noob
    Roosevelt: haha wut a moron
    paTTon: wtf am i gunna do now?
    Eisenhower: yah me too
    T0J0: why dont u attack me o thats right u dont got no ships lololol
    Eisenhower: fock u
    paTTon: lemme go thru ur base commie
    Stalin: go to hell lol
    paTTon: fock this sh1t im goin afk
    Eisenhower: yah this is gay
    *Roosevelt has left the game.*
    Hitler[AoE]: wtf?
    Eisenhower: sh1t now we need some1 to join
    *tru_m4n has joined the game.*
    tru_m4n: hi all
    T0J0: hey
    Stalin: sup
    Churchill: hi
    tru_m4n: OMG OMG OMG i got all his stuff!
    tru_m4n: NUKES! HOLY **** I GOT NUKES
    Stalin: d00d gimmie some plz
    tru_m4n: no way i only got like a couple
    Stalin: omg dont be gay gimmie nuculer secrets
    T0J0: wtf is nukes?
    T0J0: holy ****holy****hoyl****!
    *T0J0 has been eliminated.*
    *The Allied team has won the game!*
    Eisenhower: awesome!
    Churchill: gg noobs no re
    T0J0: thats bull**** u fockin suck
    *T0J0 has left the game.*
    *Eisenhower has left the game.*
    Stalin: next game im not going to be on ur team, u guys didnt help me for ****
    Churchill: wutever, we didnt need ur help neway dumbarss
    tru_m4n: l8r all
    benny~tow: bye
    Churchill: l8r
    Stalin: fock u all
    tru_m4n: shut up commie lol
    *tru_m4n has left the game.*
    benny~tow: lololol u commie
    Churchill: ROFL
    Churchill: bye commie
    *Churchill has left the game.*
    *benny~tow has left the game.*
    Stalin: i hate u all fags
    *Stalin has left the game.*
    paTTon: lol no1 is left
    paTTon: weeeee i got a jeep
    *paTTon has been eliminated.*
    paTTon: o sh1t!
    *paTTon has left the game.*
     
  5. von Poop

    von Poop Waspish WW2|ORG Editor

    Joined:
    Apr 21, 2006
    Messages:
    6,199
    Likes Received:
    1,797
    Location:
    Perfidious Albion
    :D
    v gd.
    thx.
     
  6. JTF-2

    JTF-2 Member

    Joined:
    Jan 5, 2006
    Messages:
    490
    Likes Received:
    12
    Location:
    Ottawa Valley
    yeah seen that before..still funny
     

Share This Page